Mobilinlägg från sängen

Wow, sikken dag. Jag vaknade tidigt och sen var det full fart hela dagen. Vi rensade våra garderober från kläder som vi inte använder och skänkte bort 2 fulla kassar som jag hoppas att någon blir glad för. Min regel är: Använder du det inte på ett år så hamnar det i skänka-bort-högen. 

Mamma och Martin dök upp runt fyra och vi grejade lite innan jag och mamma lagade en vegetarisk lasagne med keso och purjolök. Mums! När de åkt hem så landade jag och Patric i sängen (soffan är våt efter att jag och mamma bestämde oss för att skura den). Vi kollade på en film och det var två långa timmar för P. Han hade sett den förut och visste alla gobitar så jag grillade honom på detaljer när jag inte orkade vänta... 

Imorgon är det måndag igen.. jag har ett seminarium med min basgrupp (utan lärare) och sedan kommer bästis med mig hem och sover över här :) kuuuul! 

//M. 
Vardag | |
Upp