23/04/18

En riktigt mysig dag...!!! 
 
Idag träffade jag en kompis som jag har inte har träffat på ett tag. Vi tog en lunch ute och sen åkte vi hem till henne för lite tjejsnack och försökte prata om det senaste halvåret som flugit förbi. Jag har varit ledig från skolan idag så jag har faktiskt inte pluggat någonting ikväll efter att hon körde hem mig :) Jag tänkte först göra det men jag valde att börja tömma bokhyllan istället så att renoveringen inte står helt still igen. Det är verkligen så att man inte har ork ibland... Och det syns ganska tydligt när saker och ting inte blir gjorda (större projekt).
 
Nu väntar jag på att min man ska komma hem med veckans handling och en ny grönsakslåda till kylen. Jag råkade göra sönder den dag 1... Hoppsan. 
Jag fick också bekräftat från min chef att jag får sommarjobb under första perioden, hoppas bara att jag fick den avdelningen som jag ville också.. Men den dagen den sorgen! Det är bara 1 månad, det går fort ^^
 
 
 
Vardag | |
Upp