Nytt försök att återuppliva bloggen

Varför är det alltid svårt att få till en rutin eller ens ett intresse för att skriva blogginlägg? Jag har helt och hållet glömt bort att jag har en blogg och helt ärligt.. ibland har jag behövt att avreagera mig. 
 
Universitetsåret har dragit igång igen och jag är tillbaka med världens bästa klass. Vi hade en ämnesinriktad kurs förra terminen så det var inte mycket vi såg de resterande 40 personerna som vi annars läser ihop med varje dag. Förutom en helt brutal naturkunskapskurs så renoverade vi typ hela lägenheten och bodde hos Patrics föräldrar ett par veckor. Men jag överlevde och lyckades dessutom komma ikapp med alla tentor som jag hade efter mig från andra kurser. 
Just nu läser vi "Specialpedagogik" och hittills är det en helt okej kurs och jag fick en bra basgrupp för en gång skull :-) 
 
Jag tänkte ägna några timmar nu till att planera blogginlägg för resten av denna veckan! Jag tänkte bland annat ha med ett inlägg där ni får följa min dag via bilder (jag är inte jättebekväm med videoblogg men det kanske kommer någon dag!). 
 
 
//M. 
Vardag | |
Upp