21/5-18

Här ekar det tomt... 
Det har varit en helt galen tid sen senast jag hade tid att skriva här. Vi kämpar fortfarande på med vår renovering och just nu är det en kamp mot klockan. Vi åker på semester snart och då är tanken att vi ska ha gäster hemma som passar våra katter. Jag ville helst att katterna skulle tillbringat lite tid i lägenheten innan så att de väljer sig vid de nya lukterna osv, innan vi åker iväg från dem och två främmande människor (för dem) bor där. 
 
Förutom renoveringen så har jag fullt upp i slutet av terminen. Vi har bara nästa vecka kvar och sedan är det sommarlov.. HERREGUD säger jag bara. Hur gick det till? Detta satt jag och pratade om med min klasskompis, vi som precis börjar naturkunskapskursen.. Jo tjena, det var flera månader sedan. 
 
Men jag måste ändå säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Jag har klarat av alla examinationer i kursen hittills och jag fixade även en omtenta som jag har haft efter mig sen förra året. Eller rättare sagt, jag klarade av två stycken omtentor som jag haft efter mig sen förra året. En mattetenta och en engelska. Jag har en omtenta kvar men den ska vara inlämnad först nästa vecka och det är efter sista salstentan. Så nästa fredag, då har jag SOMMARLOV!!!! 
 
Imorgon ska jag åka till mitt gamla jobb/mitt nuvarande sommarjobb och skriva på lite papper och hämta ut mitt schema. Jag ska jobba 1 månad med start efter midsommar så jag har ändå 2,5 veckas ledighet innan. 
 
 
Vardag | |
Upp