20/04/18

Precis som inför alla examinationsdagar så har jag svårt för att sova.. vilket är gaaaanska dåligt då tentor kräver en del av hjärnan. Sedan brukar jag alltid gå hem för att sova men det kan jag ju inte idag för jag har två uppsatser att skriva färdigt och skicka in! Wuhu! Kul dag det ska bli!! 

Men det vankas helg 👍🏻 imorgon ska jag och sambon hitta på roligheter, vi ska gå på vin- och delikatess mässan! Det ska bli riktigt kul men också lite välbehövligt med egentid utanför en kaosartad lägenhet som vi renoverar. 

Jag ska dra mig mot universitetet om en stund tänkte jag. Som jag brukar säga när folk frågar varför jag alltid är på skolan när de öppnar: mina bussar är så fulla efter kl 7 att de spottar ut folk när dörrarna öppnas. Så det bästa är att åka innan kl 07 och inte en minut efter haha. Är det inte fler som har detta problemet i kollektivtrafiken? 



Universitet, Vardag | |
Upp