Pest eller kolera? del 1

Dessa frågor hittades på: https://nouw.com/blogglistor 
 
Skulle du hellre välja att aldrig mer få vistas ute eller inne? 
Definitivt att aldrig få vistas ute. Jag har en fruktansvärd pollenallergi på våren så jag hade fått en allergichock antagligen haha. 
 
Skulle du hellre alltid ha fettigt hår eller fläckiga kläder? 
Fettigt hår. 
 
Saharaöknen utan vatten eller nordpolen utan jacka?
Jag brukar alltid säga att jag hellre fryser än svettas så nordpolen utan jacka. 
 
Alltid ha ett bi som följer efter dig eller äta fem bin?
Jag äter hellre 5 bin. Jag är livrädd för bin haha. 
 
Trampa på lego eller slå stor tån i tröskeln?
Slå tån i tröskeln. 
 
För all framtid använda [email protected] eller för alltid ha ett telefonnummer på 50 siffror? 
Jag har hellre ett långt mobilnummer än den mejladressen haha.. Tänk att söka jobb och ha den adressen i ansökan, ojoj!
 
Ingen dyker upp på dina födelsedagar eller ingen dyker upp på din begravning? 
Att ingen dyker upp på min begravning, jag är ju ändå död så jag bryr mig nog inte då haha. 
 
Åka ner i en rutschkana med rakbladsvassa rivjärn som underlag eller dyka ner i en pool fylld med nålar? 
Nålarna. tror jag? Vad är det här för fråga?? 
 
Alltså gå med högklackade skor eller alltid vara tvungen att bära 3D glasögon för kunna se? 
Högklackade skor! Mina jeffery campbell klackskor är så sköna att gå i. 
 
Aldrig använda sociala medier eller aldrig få se solen skina igen?
Hejdå sociala medier...
 
Skulle du eller födas som en helt ny person eller födas på nytt som samma gamla dig men med dina gamla erfarenheter och kunskaper? 
Mitt gamla jag, definitivt. 
 
Hitta en 100-lapp varje dag i resten av ditt liv eller varje dag minnas något nytt av ditt förflutna? 
Jag hade gärna fått minnas något nytt av mitt förflutna varje dag. Det hade kunnat förklara för mig varför jag är så rädd för att vara ensam hemma. 
 
Alltid ha lågt batteri eller alltid ha segt WiFi? 
Segt WIFI. Jag har mitt busskort på mobilen haha. 
 
Disken sköter jobbet själv eller rummet sköter städningen på egen hand? 
Jag avskyr disk så det hade jag gärna tagit emot. Jag är lite petig när det gäller städning så det sköter jag helst själv. 
 
Alltid snö eller alltid regn? 
Alltid regn. 
 
Om mig | |
Upp