Helgen

Hej! Wow, sikken helg jag har haft! 
I fredags så var det BLACK FRIDAY och det var helt hysteriskt överallt... Jag och Patric åkte till Bäckebol och köpte varsitt täcke på JYSK (vi har haft ett stort täcke förut men vi kände att det inte fungerade längre och speciellt inte på vintern) samt påslakan till dessa. Sedan orkade jag inte med folk mer så vi åkte hem och lämnade täckena och det andra innan vi tog bilen ut till Patrics morbror och hämtade lite verktyg som vi behövde till renoveringen. 
 
I lördags så var det en heldag med renovering! Vi kaklade färdigt i köket och pustade ut... ÄNTLIGEN är det värsta över... Vi åkte tillbaka till morbror Hennik på kvällen och lämnade verktygen för de var ganska stora och otympliga. 
 
Igår så spelade Patric bara på sin dator och jag hade en heldag med plugg! Jag fick gjort allt som jag behövde men glömde däremot att ta bilder när jag planerade för nästa månad... Det tog lite tid denna gången då jag försökte hitta på en massa saker att fylla ut min kalender med (det var lite många tomma sidor i slutet). 
 
 
 
Idag ska jag bara vara i skolan och plugga! Vi ska handla för veckan efter skolan/jobbet så det är färdigt för veckan ^^ Jag håller mejlkontakt med min koordinator också (inför min praktik i januari) och håller alla tummar och tår för att jag får stanna hos min handledare och min klass :) Jag återkommer om detta! 
 
//M. 
Vardag | |
Upp