Hektiskt!!

Här var det tyst! haha. 
Jag har haft det hektiskt ett tag nu och det lär inte bli bättre... Nu i veckan så avslutade jag en bedömningskurs och påbörjade fördjupningskurs i engelska. Spännande! Kursledaren är en kul tant iallafall :) Hon vägrar ge oss mer tid för inlämningar på fredagar för att det finns så mycket annat man kan göra en fredagskväll. Och så la hon in lästid efter salstenta för hon vill inte sitta fast i samma sal som 50 stycken bakfulla studenter, i år igen hahahha... Hon ba: It smelled SOOO bad... 
Universitetsstudenter har en tendens att gå ut och dricka/festa efter en stressig tenta för att slappna av (Jag var med ute efter första tentan.. slutade med att jag kom hem mitt i natten och var jääääättefull). 
 
Iallafall! Idag har jag grammatik-workshop samt föreberedelse för skolbesök av internationella skolor här i Göteborg! spännande :) Och därefter ska jag äta en sen lunch innan jag drar mig ut till Patric som ska köra ner oss till pappa för lite tidig fars dagsfirande! 
 
I brist på bilder så lägger jag in en bild på den första snön som kom för några veckor sedan! 
 
 
Vardag | |
Upp